.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

November 4, 2010

tuko template

utk beberapa ari yg lps spila arini, aku mmg x rajin nk n3 pape dlm blog ni..nk tgk pun aku xde mood psl aku msh x puas ati lg dgn template sblum ni..hempeh jek rs dgn template tu. lg plak aku mmg sibuk nk update blogshop aku yg cute tu..hihi(perasan jek)..jd aku tinggalkn sementara blog ni utk memberi keutamaan lbh pd blogshop aku....      Dan arini, barulah aku ade ms nk n3 pe yg  patut.tu pn aku curik2 time kat opis td.kje abis, ati sng..otak pun menjlnkn peranan yg sgt gelige..keh keh keh.
Pehhhh!!!...mmg azab nk cr template yg blh buat aku sng ati spi bile2.Seblm ni aku cube carik kelainan dr blogshop aku dgn background kaler putih. ade je yg x berkenan kat mate ati aku ni,ade je yg cantik & menarik,tp bile dh applykan kat blog,jd ntah pape ntah.huhuhu...sakit hati,lara jiwe pn ade dibuatnye...dlm dok pikir2 tu,hermm, nmpknye aku kene trime hakikat yg background kaler itam sbnrnye lbh menonjol & menarik klu aku pndai olah blog tu dgn mix kaler. aku bkn pe, aku nk jg org hepy tgk blog aku sbgimn aku hepy tgk blog org lain ; ) ... ade jg aku tgk blog org yg x menarik pd bijik mate aku ni,so aku xnk la org pun x best nk dok sng lenang bile msk blog aku nnt.benda ni pn utk kepuasan diri aku gak..xkn la kite suke tgk umh kite berselerak, berhabuk...erm, mcm tu la juga blog aku tu...'BLOGku SYURGAku..nk menggodam, nk mengomen pun...alangkah gembira x terkire..hehe.
klu ikutkan ati, template ni msh blum cukup utk aku kate TITIK pd pndgn template lain.rmbang mate tul.!tp wat ms ni, aku decide utk trs gunakn template ni dl...hrp2 aku leh SeTiA dgn template ni..kikiki..setia ke aku?..ish aku mmg setia pn..aku tau laaaaaaaaaaaaa...

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.