.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

November 5, 2010

huhu..aku x puas ati lg

pg2 td aku dah buka lappy aku ni...dah tgk blogshop aku, aku beralih ke personal blog aku ni ha plak..msh agi aku x puas ati dgn template ni...aduhhh....Setiaku di sini saje kot...aku kene menjelajah lg arini utk dptkan template yg btl2 aku suke....aku tertarik pd template Pyzam..tp kolum dia hnya terhad kpd 2 jek..xder ke Pyzam wat 3 kolum ek..?..buat la wahai Pyzam...nk jek aku ckp sape je owner yg tawarkan template kat Pyzam tu suh dorang wat 3 kolum.sng aku nk bebel ape benda yg patut klu ade 3 kolum..frust la gini ....huwaaa...tukang wat template lain bkn xde, tp nk capai kepuasan aku tu blum lg...rsnye org yg dok lalu lalang dlm blog aku ni pun pening..kejap2 tuko template..
xpe laa...janji dorang hepy tgk template aku tuko2..bkn niat ape...aku cuma nk puas hati jek..nnt kang aku sendiri xde mood nk update kat blog ni..ye laaa..x menarik langsung!huh!... 
nk create dream blog sendiri wat ms ni blum ade kesempatan lg laa kan....aku nk tumpukan penuh pd blogshop aku tu dl...

jln2 cari template..huhuhwaaaaa

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.