.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

September 14, 2012

Surprises : minah rock dpt bunga! ouchhh ....

Assalamualaikum......
salam jumaat ...all my lovely readers ...

if u know me.....if laa....... im not 'a gegirls type nih'..
no gedixs session
no smiley2 alwayzz
n im not minah bunga ...
so... thats me la..
(waaa, caner leh speaking ala2 b.i ni!) ....... hehehe ...

sejak kenal dia... 
kdg2 dia panggil aku minah rock & dia budak jahat .
npe minah rock!.. ok nnt lain review aku citer..
nii citer skit2 je udah!
aku ni x nmpk cam suci murni tu kan...
ganaz la owg kate.. serius je muka.
opismate pun tau aku ni muke sgt garang...

belum pernah dlm hidup aku dpt bunga..
pnh la berharp nk bunga dr org yg kite syg.
tp x pnh dpt pong..
(tauuuu, korang pun ade je, x pnh dpt bunga kan?) 

Story Mory 1

entah macam mn la Budak jahat tau aku nk sgt bunga ms kami tunang..
tak pnh pun aku ckp dgn dia psl bagi2 bunga nih.
dlm hati mmg ade wish 'minta2 dia bg bunga'..
see..
giler kentang
ms dia naik nk jumpa aku kt mini pelamin tunang
kat tangan dia ade bunga.!!.
ehehehe.. bunga itu utk minah rock!..
iaitu milik aku.
mau rs nk pengsan je ..
terharu
gumbiree
nk nangis pun ade
dia punya rs yg sma
instict tu dia jg rs.
Alhamdulillah ...
sbb xcited sgt 1st time dpt bunga,
siap post kat fb..
xpela.. org nk kate pe.. lantak laa kan..
aku hepyyy
 

DPT BUNGA MS BERTUNANG..
bile tnya blk, mmg dia niat nk buat surprise ni kat aku...
love him.

 


Story Mory 2


oke. aku dpt bunga ni pd hari pertama PUASA 2012...
aduhaiiii.... sungguh x terjangka..
caner dia leh mskkan bunga & note cinta ni dlm kete?....
meh aku citer....

1st puasa 21/7/12 pg2 lagi aku dh dpt call dr budak jahat..
mcm2 dia tnya,
aku nk kuar nnt kul bpe?
jadi ke abiskan kje kat opis pg ni?
ms ni mamai je lg dlm kul 8pg..
dan mcm2 lg laa..
aku plak ms tu mcm mls2 je lg nk bangun.. huhu

x lama pastu dia call lg
suh aku bgn la..
last2 dia x puas hati..
dia ckp gini..
syg, blh tlg sy x?..
hurmm ..
nnt syg pegi kat kete,
tgk kat kete tu, ats dashboard bwh pelapik tu,
 ade bill ke hape ntah dia ckp ms tu kat aku.... daku x hengattt!!.
aku ckp, nnt la aku trn tgk..
dia lak ckp, jgn lambat2, dia nk cpt!
aku yg blur2 nih..... tido la dlu kann..
dlm 9.30 aku terjaga & teringat ape yg dia pesan td tuh..

 dgn kemalasan yg teramat sgt
dan rs pelik yg x seberapa tebal
aku trn jg la ke kereta...
dlm hati tertnye2, bile ms lak kat atas dashboard, bwh pelapik tu ade kertas?..
walhal ari2 kott aku drive kete tu.huh!

spi je kat pintu kete, trs mate aku terpacak kat dashboard dlm kete....
weeeee...wink wink ~~
 ... sekuntum bunga rose merah dgn nota cinta... 
rs nk lumpat2.. 
toiinggg~
toingggggg~


trs la msk je dlm kete.... 
eee nangis jap
sbb sgt2 & sangat2 terharu..
x pnh weyh rs gini....... sungguh!!..
x-pakwe dlu2 pun x pnh hargai aku sebegini indah..
sungguh pun kdg2 aku ni ati batu..
dpt bunga, cairr jap ~ wee huuu..

lama jg la aku berfikir dlm kete ..
time bile plak budak jahat ni dtg
mn plak dia amik kunci
pd hal, kete tu bkn kete aku, kete dia yg aku buat melaram...

dh reda skit rs syahdu aku ms tu..
aku call budak jahat...
aku ckp, npe wat cam ni.. buat aku nangis ..
sedih n terharu ... eee.. ntah pape kan..
dia gelak2 je kjenya...
thanks syg eh..
love him so much ..

okeh stop!.. 
cite psl kete lak..
sbnrnya dlm ms 2 mgu  tu
aku dgn budak jahat main tuko2 kete....
kete kami sama
kaler sama
club pun sama
brand kete pun sama...ehehee..
bezanya.. kete aku ni sgt2 stendet
kete dia mmg mekap abis laa.. cun wooo ~~
so, mmg melaram la dgn kete dia..

so, dia cite la mcm mn dia blh letak bunga tu dlm kete..
mula2 dia nk letak kat viper je.. 
tp dia risau kot aku trn lambat
dh tghari nnt layuu..
 woooo .. tu la motipnya suh aku trn cpt!....wallaweyhh
tgh dia dok pk2...
trs dia tringat yg dia mmg bw kunci spare kete dia..
haaa, sbb tu la dia lepas nk letak bunga tu dlm kete ..
sesungguhnya ini cinta plg indah!..hehe


setau aku lerrr, dia bkn mamat bunga & itu mmg aku akui..
dia sendiri x pasti npe bercinta dgn aku 
dia jd begitu..
semestilaaa 
cintaku bgnya yg terindah... eee
gediksss..
aku dh ckp kat dia, aku xkan minta ape yg dia x mampo beri
cukup la kasih syg dia membuktikan segala..
yg pntg keiklasan dia mencintai aku 
& menjadikan aku suri  hidupnya..
tulah hadiah terindah 
yg aku inginkan..
 waaaaaaaaaa.. sesi drama laks...
tamat dh tau ...
hehehhee..


nota!.....sory yerr, ni sessi Review... heheheeee.

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .................. xlama lg besday budak jahat..
versi surprise caner lak aku nk wat nee !`~~~
still thingking okeh!


 
 
 
 
 
 
 


 


 











7 comments:

MiSsJue said...

soo sweet! :) jelousnyeeee..tehee..tahniah yang! Semoga happy selalu...

Unknown said...

hehee.. still tgh hepy ni kan,
cite la miss jue...
ms sng yg ntah bile2 nnt leh wat bace sengeh sorang2 ... hahhaa

cik mah said...

ala2...sweetnyer...cik mah sekali je pernah dapat...hehehe...dua kali lg paksa en tunang bl masa konvo..hahahha

♥ Chacha said...

hehehehe bestttnyaaaa... dulu pun tunang cha pernah buat. letak note dalam bekas tupperware konon2 nak pulangkan bekas.. harammm tunang dia ni tak nmpk.. gila kejam kan.. tapiii perasaan bila dapat tu..

rasa nk lompat sampai bintanggg!!
bukan senang lelaki nak mcm tu.. hehehe

Unknown said...

... hahah.. best an ann..
gelak jahat!..

cik mah .. xpe paksa pun cik mah, janji dia x rs terbeban nk bg ... kdg2 laki ni kne paksa jg.. asik nk jaga ego..takot sgt org kate dia , mat bungaa..

cik cha .. sgt kejam tu cik cha... waaaaa, idea bru tu letak dlm tappeware laaa..
sbnrnye bile laki ni bg dgn iklas, mmg rs nk lumpat2 & nk bitau 1 doniaaa kann... sweet jek..

kite pun ade gak bg dia surprise bunga kt tmpt kje ms dia majuk siap bg cekelat febret dia...
n pnh bg cebisan kate cinta kat cermin almari bilik dia..

give & take... pasti rs bahgia ..

Amalina Ali said...

wahhh... sweetnyeee... susah lelaki nak buat surprise kat pompuan.

mcm tunang nana, hampehh!! sampai gado2 sebab masa besday nana dia tak ingt. sebenarnya, bukan tak ingt. itu la surprise yg dia nak bagi kononnya.

gila surprise buat gitu. sungguh tak lawak! last2 gaduh je lebih. ^^,

Unknown said...

nana: sadisnya nana klu tunang x ingt besday kan.. klu x bg pape pun ok lg la.. ni sengaja x ingt..
mau gadoo ...

tula laki mmg ssg klu bab2 bunga ni.. pompuan ni bkn minta tiap ari, tiap bln,bg bunga.. sekali seumur iduop pun ati kembang dh..

hehe.. mlm ni kite tgh nk wat surprise lak kat budak jahat.. buat bihun goreng, sbb sok pg dia nk g pangkor ikut trip company .. so, awl2 pg nnt kuar g antar dia kat tmpt kje... hiihi. idea ni dtg tibe2

.:Klik la iklan ni ha:.