.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

October 15, 2012

Pelamin Inspirasi

Assalamualaikum ...
B2B & all my lovely readers ...


mood arini aku nk share la skit
ttg inspirasi pelamin aku utk majlis belah aku nnt...

sebelum tu 
mari kite countdown dlu...wajib hokeyyhh!hihi

Counting : B2B 39 days more ...

 anyway...
sbnrnye aku sgt2 tidak berminat 
dgn pelamin yg ade panel2 ni..
ade yg 1 panel (1 panel ni  ok lg la kan)
2 panel 
3 panel ..kan
 jadi aku amik keptsan utk diskas dgn pakandam 
utk buat pelamin simple tanpa panel, digabungkan dgn idea aku sekali.
pd aku, panel tu la yg akn meningkatkan kos...
ats perbincangan, pakandam suh aku draw
mcm mn pelamin yg aku nk..
adehsss.. nk draw?.. 
so aku gagahkn la diri utk lukis sendiri
spy jelas & nyata di mate pakandam..
maklumla pakandam aku ni seorng pakcik
kwn kpd mak aku..
so kne ckp dgn dia btl2..
takot nnt dia x fhm mcm mn pelamin simple yg  aku nk..
sbb pelamin yg ade dkt dia hnya yg byk panel je.. 


  
hahahaa.. ... cantik kan!!
hheheee..
tp hasilnye belum tentu la lgi kan..
tp ni la gambaran yg aku nk realisasikan nnt.. insyaallah..
sblm nk submit dgn pakandam pun 
benda ni kne QC dlu dgn budak jahat tau!!
dia nk kite xplen kat dia pasal dais ni.. 
nampknya dia sgt setuju & x kisah dgn ape yg aku nk..
hepy2.. sbb dia pn just nk simple dais...


sbnrnye dais ni aku buat berdasarkan inspirasi pelamin yg aku google..
 ok aku share la skit kan..
sbb majlis pun dlm sebln je lgi..so x de hal laa ..


the main inspiration dais aku, yg ni la sbnrnye.. budak jahat sgt2 berminat dgn dais ni.
tp xkan aku nk ikut 100% plak kan...
so, benda jurai2  & ranting2 tu mmg xde laaa...
 yg aku ikut hnya letak bunga & candilier tuu..
kerusi pn x ikut sbb pakandam hnya ade kerusi kusyen yg mcm aku lukis tu ...




 ok .. yg ni aku hnya amik inspirasi dr 
susunan langsir putih yg belakang tu saja
utk background dais... 
nampk beralun n simple..
pakandam kate ni mini pelamin je..
aku kate xpe, mmg nk simple pun, xyah nk bunga2 jurai sgt dh.. 
aku x minat...




yg ni plak aku amik idea utk hiasan 
lantern(tanglong colorfull) & bunga kertas/kipas pn colorfull..
utk hiasan kiri kanan dais.. .
utk bantal2 tu sume xde, sbb pakandam x bg ..
yela, pelamin aku wat kat kemah bwh je, bkn dlm umah
abis nnt dikerjakan bdk2.. haha

so semuanya aku dh gabungkan dlm 
drawing kat ats...
ni je laa pelamin simple yg aku nk... 
moga2 pakandam aku tu 
dptlah realisasikan dais impian aku ni  ..
penambahan idea dr dia pun aku trime jg..
asalkan lbh kuang gini laaaa.. 

aku tgk dr muke pakandam pn mcm x bpe setuju je
dgn ape yg aku nk
sbb simple sgt...
mcm mini pelamin katenye..
tp x kisah laa...
asalkn aku puas hati..
cantik ke x pelamin ni nnt, kite tgk je la real wedding aku nnt eh..
review jek!


 okeh!
 sekian sesi perkongsian kite pg ni yek..
esok kite cite lain lak..hihihii



Wasalam




19 comments:

Amalina Ali said...

OK. jugak. simple tapi cun!!!

Hihihiiii... :)

Unknown said...

tu la .. sbnrnye mls dh nk pk nana ..
tu je yg otak ni mampoo pk..
diy ni mmg xla.buat jek la simple2..
janji nikah.. hhihi..

zarith said...

Satu je nak cakap... pandainya awak lukis ... :-)....

Unknown said...

zarith :.. tengkiu.
hahaa.. buleh la skit2..

bape kali tu asik padam..

eila fazdli said...

cantik kak...hehehe...
rase nk sanding lg skali jerk... huhuhuhu.....xpuas naik pelamin aritu...hahaha

Unknown said...

okeyh.. jom sanding sebelah akk je nnt nak...
haha

eMMe said...

wow!! mcm2 design pelamin skrg ni.. cantik2... wat la pilihan yg tepat, tak lame lagi dah nak naik pelamin ek.. semoga semua yg dirancangkan menjadi kenyataan utk seumur hidup hanya 1 kali ini la... pasni tak leh repeat dah, hehehe...

Salam kenal ya!dik..heheh..
akak folo ya!
take care!

Unknown said...

pilihan dh ade dh tu..
x tau la jd ke x nnt mcm yg sy nk..
hrp2 la nnt kann..
thanks kak emme

Liyana Anuar said...

cantik jugak~ :)

Zila Zainal said...

tak sabar nak tgk pelamin dia :)

Mrs. Rainbow said...

simple yet gorgeous itu yg kite cari kan..

salam knl dr qis..awk nervous tak?? ekekekeke...

Unknown said...

yana : tengkiu..

zila : okey, x sabar jg ni nk tgu hasilnye nnt..hihi

qis..yep.. mmg nk simple je.. mmg x minat ade panel..
huhu.. nebes tahap gaban blum lg laa..hihihi..

WE said...

nice drawing dear...seriyess WE suka ok! btw all d best

yolanda diego said...

yeah cantik sgt u. semoga angan2 jadi kenyataan!!!!

Unknown said...

tq ye hanif ...
tq bery2 much !!..hihi

Nn: moga2 jadi la nnt..hihi

Unknown said...

edany : tq dear ... hihi..
tgn dh lama x menari..

Mama Ashraf said...

pelamin nombor 2 tu cun :)

as follow kamu dear ;)

Unknown said...

as : yup.. mmg cun ..
lukisan tu la hasil gabungan 3 pelamin kat bwh..

Unknown said...

cantik..

.:Klik la iklan ni ha:.