.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

October 16, 2012

Monolog #1 - Belum Maaf

hati belum pernah memaafkan
spi skang atau mungkinkah nnt spi bile2 ............. arrggggh .. !!! blh x nk jerit.
spi skang pun dia x pnh cube nk mintak maaf kat aku.. pedulik kan!
tu lantak laaa..

aku tau ler ... memaafkan, antara perkara kecil yg blh tenangkan jiwa raga
ok .. aku ngaku..
sejak aku menghilangkan diri
dr wajah2 hidup dia
jiwe x brape nk tenang... tenang bile x ingt dia jek!
ade gak ingt dia..
bile ingt, hati mule sakit
dan bertambah luka parah
bile luke semakin parah
padahnye hingga kini aku rs ... sendiri..

sekalipn aku menyampah dgn dia
cube membenci dia
aku sbnrnye dan kdg2 teringat dia..
spi aku selalu bermonolog ... sejak sblm jumpa lelaki idaman pun
aku berura2..
dan terfikir2..
malah berkire2 bkn  dgn jari.
berfikir2 dgn logik akal...

'masa aku nk kawen nnt, perlu ke nk jemput dia.'?
'patut ke aku nk jemput'?
'wajib ke nk jemput'?
setelah sekian lama terasing & berasingan ................................. 'atas alasan ape lak aku nk jemput dia'?


oohhh ..  mungkin x perlu fikir dh!
atau sbnrnye dia x perlu msk pn dlm list org2 yg akan hadir ...kejamnyaaa!
hati aku ni x brape nk kejam!
malah hatinye lbh kejam dr ape yg aku rs.. 
yelah, tu yg aku rs terbaik!!
setakat ni!

wlu dia pnh tidur sebantal & sekatil dgn aku...
bergelak & bersedih dgn aku
tu x menjamin utk aku trs rs bersalah
sbb ade yg lbh bersalah!
iaitu Dia ..








4 comments:

Cik Nurul... said...

kadang-kadang akal kata jangan tapi hati tetap nak jugak..berserahlah andai takdir itu mengubah segalanya pasti 1hari kekusutan yang melanda hilang begitu sahaja..'sakit itu' tak mungkin hilang tapi tak salahkan mengalah..mengalah bukan tanda kita gagal or bersalah tapi itu tanda kita cuba melepaskan 'sakit' itu...

Unknown said...

puas beralah...
dan xkn mungkin beralah..
sakit ttp sakit spi bile2..
alang2 terasing..
biarla terasing selamanye..
dia ade idop dia,
mungkin segelintir kenangannya dgnku sudah terdelete usai ms yg berasingan..
biarlaaa..
maaf itu aku mampo cari.. insyaallah.

Cik Nurul... said...

pahit itu indah kak maz...InsyaAllah biarlah benda ni berlalu sendiri...jadi yang penting hepi..

Unknown said...

... hahahaa...
dh agak dh ko mesti komen nye...
skang hepy2 je..
kdg2 je hati terusik

.:Klik la iklan ni ha:.