.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

September 1, 2012

My Talent - Hidayah (part 1)



NI FEBRET PIC YG AKU SUKE SGT2 ..








NI PUN AKU SUKE .. NICE !.. STYLE!.. SANTAI!...

dayah ni talent pertama yg aku shoot
as a photographer ..
kite org duk 1 kuarters,
so hampir tiap ari aku ternampak dia ..
dia sengeh.. dia senyum ..
2 fakta yg menarik ttg dia ..

1..
dia mmg x pandai serius klu berdepan dgn camera.
sengehh, senyum..
sengehhhh, senyum..
sbb ade moment yg aku perlu utk dia serius ..
tp ssh la, sbb dia suke sgt senyum .. huhu

2..
sangkaan aku meleset bile aku ingtkn dia x pandai posing ..
pntang tgk camera gak  upanya .. haha
sbb dia mmg x pnh jd talent sblm ni.. dgn aku kali pertama..
aku suke sgt dia pandai pose ..

skang, kami jd kwn..kdg2 g joging sama..
kdg2 ajak dia g shoot ..

thanks kat dayah ...


2 comments:

iekah said...

waah..cantik..nak tanya boleh..kat mana ye lokasi gambar ni? kat putrajaya kan?

Unknown said...

hehe.. kat putrajaya..
taman saujana hijau... hehe..

.:Klik la iklan ni ha:.