.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

September 26, 2014

Digital Infrared 4-in-1 Thermometer utk Putra

Assalamualaikum.........

Setahun berlalu dh kot bru aku nk mule tulis balik........
setahun jg Putra, bru la aku dpt nk bli termometer ni..bkn ape, rs mahal sgt benda alah ni..
tp bile window shopping kat lazada, bru la ati tergerak nk bli...
sng klu Putra demam berlarutan........... dan bru2 ni pn Putra bru je baik demam seminggu slps cucuk setahun...
Rasa mcm bersalah giler klu x bli benda ni, ye la bersalah sbb x dpt bg yg terbaik utk ank sendiri...
dah ada ank... syg sgt kat ank  .. gitulaa kan..



ye mmg aku order kat online lazada je, nk mencri mmg la sgt mls..klu dpt pn mahal sgt..
sdgkn benda alah ni klu xde promo pn harge dah cecah RM170.
tp total order RM55 pastu kne la plak charge shipping..wlu pn tulis brg ni COD..
aku call utk dptkan kepastian..
rupanya belian dr kwsn klang Valley kne charge spi RM15.. dr aku bg free je baik aku tambah brg lain... kan?..hahaha..






soooo.. total semua RM77 je....... hurm..puas ati!

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.