.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

September 21, 2012

BEnci laaaaaaaa.. huwaaaa!!!


arini aku dh terdelete 
sumer msg2 
dr mule aku knl Budak jahat spi la skang..
huwaaa ..... 
sengal jek aku ni ..
sedihnya laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .............
mencik 
mencik!!..








.........................
tu je nk ckp 
huhuuhu
mood sedihh.

5 comments:

cik mah said...

Huhuhu...mmg sedih btul tu......cik mah pun turut rs sedih...xpe...kumpul lg ek msj2...

Unknown said...

hhahaa..
siap nangis agi tepon budak jahat ...
benci la gini cik mah..

xpe la..xde rejeki ...kan.

MiSsJue said...

uiks..dasyatnyee..simpan kat mana msj2 tu? inbox? uish..kalau terdelete tak pe..suruh dia taip n anta balik ;)

Unknown said...

missjue:simpan yg dia anta je.. mn leh save mcm fon biasa tu ha save dlm folder... enpon jek canggih kan.. tp hampeh gak .. hahahaaa..

xpe la.. kngn kate2 cinta igt dlm pala jek la.. hehe

Orked said...

whoaaa...sedih nye! Sya pon ade simpan sket2 (mane yg ade sentimentaL vaLue) risaw hang jek hp.huhu

.:Klik la iklan ni ha:.