.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

July 16, 2013

Baby Kick!



Assalamualaikum................

mgu ni genap kandungan aku 8 bln..........
saje nk share ape yg aku rs saat ni...hehe
dan utk beberapa mgu lg aku harus bersedia...

dlu aku x pnh plak fikir baby ni akan gerak2..
setau aku mybe dia akan trs membesar & keluar je dr perut...hahahaa

tp bru la aku dpt rasa semuanya skang... indahnya menjadi bakal ibu tau!...hihi
dpt rs baby tendang2... baby guling2.... baby gedik2 kat pangkal perut...
baby gerak2.. ade ms sakit, ade ms teruja sbb terkejut sgt2 bile nmpk gerakan dia aktif..
spi senget2 perut aku ni...
spi laki aku pn gelak2 tgk perut aku kejap kulit gelembung kiri kanan..

dh blh tau dh bile time dia bangun / tido.. so, dr ctu la nnt..mihahahaaa.. aku bakal berjaga malam lps baby kuar nnt...

aku dh siap2 ckp kat laki aku nnt kite xkan cukup tido sbb time baby nk bangun mmg bkn mcm kite..huhu
so, waspada lah!!!

ketika aku menulis ni pn, mmg time baby jaga...
aktif giler bergerak..

aku minta kwn opis yg bujang rs perut aku.. muke memasing cam x caye je dia gerak2..hahaha..
seronok rsanya skang..
cuma saat ini aku mls plak nk wat kije.. hihihi..

kdg2 aku saje je kaco baby tidooo...caranyaaaaaaaaa... minum la air sejuk...
haaa, mmg dia akn gerak punya.. tu info yg aku dpt dr google.. hihi..

klu tido malam mengiring, mula la baby ni gerak2 ..
xtau la, mybe dia sempit kot, mama dia dh amik space dia tidooo... hahaa
mula la tergedik2 je rs jari kaki or tgn kat ujung perut... sakit jg kdg2 tu..
mengaduh je sorang2...huhu..

antara time2 yg baby aktif ...   kul 10 .. kul 12 ... kul 3-4 pg..huhu..
xtau la M2B yg lain caner kan... tp aku rs lbh kuang sama je..
klu ptg tu kdg2 je.........kuat tido ptg kot.. haha.

hurm,gitu la kisahnyaaa..
saje2 je citer.. hihi.











8 comments:

meazrynn said...

alololooo comel je baby tendang2 prut mami ek...

cha said...

seronoknya bilala turn i pulak dpt rasa :(

mila said...

hehe..memang best ponkan..sy dh merasainya..skrg ni baby tu dh keluar pon..dh 3bulan...selamat bersalin ye..moga dipermudahkan semenya

Unknown said...

ada entry terima kasih dari saya.. jom..

http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/07/jom-blogwalking.html

Unknown said...

azryn :.. kdg2 rs cam comel jek.. tp dlm keadaan skang kick dia tu buat kite rs sakit .hehee... semakin ari semakin aktif..

cha :.. mmg seronok u..hihi..
usaha, insyallah yr turn plak..hihi

cammy lia:..tq . tq jg sudi singgah cni..hihi.. rs mcm x lama lg dh ni.. skang 33 weeks

Amalina Ali said...

seronokkan cik bin. rasa tak sabar nak tunggu kelahiran yg dinanti ni ha.mesti comel mcm mama n papa dia. :)

Nursaila Norman said...

cik bin..lama saila xsinggah sini..busy lately huhuhu..
dah start rasa baby gerak2 eh..best2..hehehe..

Unknown said...

nana :.. sdg menanti ari je ni nana. penat dh nk tgu.. hrp2 cpt la hendaknya kuar...

saila:kebizianmu saila, cik bin fhm. ni pn cite baru ade tp meleh lai nk menaip.. skang bkn takat gerak2 tp terlbh aktif sgt dh.. hehe

.:Klik la iklan ni ha:.