.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

August 26, 2013

Menanti hari utk 'back to normal'

Assalamualaikum dears.....
lama x update sbb mls..
bace ntry korang2 je yg aku rajin..hehe

syawal pn dh jejak ke 19 ari ..
cerita raye? aku mls nk cite..
cerita ape lg ..... ntah laa.. sbb skang mood aku amatla kritikal hazab...

mybe aku agak tertekan utk menanti ari2 kelahiran baby ni..
due aku 7/9 , so ade tgl lbh kuang 2 mgu je lg..
x tau la npe.......................
aku dh mule fedap bile org tnya, bile lg nk meletops nih...'ingtkan dh meletops'
dan mcm2 soklan dh.. asik2 org tnye bile due?.. penat nk jwb, nk rakam blh?..huhu
pertanyaan tu aku dgr sejak naik kje pas raya...
hazab telinga aku dgr nyaaaa....

ari2 aku tgk perut..
bile anak mama ni nk kuar yer..
aku dh x tahan nk rs sakit saat2 ujung hamil ni...
lain mcm jek sakitnya..hya tuhan je tau ...

doa utk diri sendiri....
moga aku bertabah laaa.... hahahaa...

yg pntg hati aku dh x sabar nk 'back to normal'..............

3 comments:

yolanda diego said...

semoga semuanya bjln lancar. gudluck babe. doa yg baik2 aje ya!

Missayeen said...

hai dear...jangan stress stress.lama.xpdate ni.agaknya dah tengah berpantang x!!:)

AiDaRazali said...

salam dear....
hi...baru sempat menyinggah ke sini...baru baca komen yg u tinggalkan kat my post..goshhh lama dah...u dah preggy ya..semoga selamat semuanya...tahniah yer...i belum ade rezeki lagi..singgah singgah la my blog..:)

.:Klik la iklan ni ha:.