.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

October 24, 2012

30 More Days until our wedding .. ouuuch~~



More Days to be a bride & groom




 



Assalamualaikum....... 

mcm beser arr.. 
aku pn nk counting gak  ... hahah


saat ni aku x rs pape pn
debar tidak
degup pn tidak
preparation still on, walhal aku x rs pn majlis semakin hampir...
kwn2 aku ckp
debaran akn lbh terasa bile kite nk melangkah menuju majlis akad nikah...
betul ke idak...
ok nnt aku akn rs sendiri ...
dh xmo cite bebanyak..
lg kencang jantung aku nnt. 

all the best .. to me !! yeahh .. 
thanks you Allah ..
 



10 comments:

s h a said...

All the besh dear. Da sgt dekat. Tik tok tik tok :)

neng ana said...

Happy counting days dear ;)

Nory Zoulkefle said...

dup dap dup dap...

salam kenal...

Nory Zoulkefle said...

dup dap dup dap...

salam kenal...

Zila Zainal said...

30 hari lagiiii!
saya ada lagi 60 hari utk dupdapdupdappp

mshazadoes said...

Salam syg..n dya follower sini iyer :)

Unknown said...

tengkiu semua...
aku just hrp segalanya berjln dgn lancar...


maklumla, lg dkt, lg ade je dugaan yg dtg ...

syg kamooo semua..

Unknown said...

gud luck babeh. sy doakan semua ok utk kamu & bakal suami :)

Nursaila Norman said...

btl lah tu..sy pun xrasa pape skrg ni,tp sehari belum nikah baru rasa nk jatuh jantung kot..huhuhu

Unknown said...

ct zaina.. tq dear,, hope ok je sume..

saila.. btlla tu kan ckp kwn sy tu..
rmi yg kate gitu.skang x rs pe.. nk nikah nnt, rsla kite ..hehe

.:Klik la iklan ni ha:.