.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

July 17, 2011

jom layan lagu aku..hi hi hi + kisah bintanghati






aku.Bintanghati .. hehe
aku mmg selalu perasan lagu yg liriknye ade bintang & hati adalah lgu yg dorang wat utk aku.
sbb tu la aku mmg selalu jd perasan. hahaa .
tp x slh kan. wlu sbnrnye penulis bkn la memuja aku yg bkn sape2 niH!

klu aku kate kat kwn2 aku..'eh, aku suke lagu tu'.. bile dgr lagu kat atas2 ni..
'erm, ade nama bintang & hati la tu!'.. hehhe..
lg gedik la aku sengih.
maunye x gedik kejap.



SuMpAh ! aku x pnh pn amik tajuk lgu amy mastura ni sbg 'the next name of me'
bintanghati adalah spontan yg terkeluar dr mind aku.
x silap aku,nama ni aku dpt dr thn 2002. almost ten years ago okeh!
ms tu im still 21st year.. muda sgt2..& bru nk kenal2 dunia komputer, dunia it, dunia emel & chatting.

sejak itu, seakan telah dipatri kukuh 'bintanghati' dgn 'diri aku'.
malah cukup ssh utk aku gunakn nama lain dr bintanghati.
pernah aku guna 'ixora'..tp x lekat jg.
di mn2 saje gelanggang internet yg perlu guna nickname..bintanghati adelah pilihan yg tepat.
sebati sudah bintanghati dlm diri aku..

seronok if ade forumers yg call me, cik bintang...sgt suke!
ade yg pnh tnya aku, npe bintanghati?..
ssh nk jwb.. dengar jek la lgu2 yg  liriknye ade bintanghati..
tu la jwpnnye kot.
benar!..aku xde jwpn.


kat miss persona aku pn,
aku dh patri nama BINTANGHATI kat montot tonggek dia. ahahakss.
........... sape terjumpa nama bintanghati kat belakang bonet persona hitam.. sila jgn HOn!!!..
nnt aku terkujat !!!!   ahahahhaaaa

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.