.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

July 17, 2011

abg kacak candid



ms aku bersesak2 kat floria,aku terserempak dgn bro ni yg mmg buat aku gelak..hihihihi
tu diaaa, gaye seorang lelaki kacak amik gambo isteri or mybe aweks dia..atau adik dia kot...
cepat2 aku shoot takot terlepas aksi candid bro ni..
dgn penuh kusyuknye dia, sambil riben dia pn dia pki gituh!.
sbb tu la bro ni unik pd pandangan aku..

act, aku skit kecewa sbb x dpt terlalu 'close up' ..
tp aku snap jek..
benda yg candid ni kite x leh terlalu lama nk tgu.
dpt jek kene trs shoot!!..
klu x...alah!!! ruginyeeee..


 ..: credit to abg kacak :..

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.