.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

August 27, 2012

Review ' Hari Raya Aidilfitri 2012 '

Assalamualaikum ...

mood kje pun x berapa ok sgt arini..
sbb sabahat karib aku sume bercuti lg ..
whatever pun, msh x terlambat aku nk ucapkan

SeLaMaT HaRi RaYa AiDilFiTrI
MaAf ZaHiR & BatiN
Di Pinta pada yang mengenali aku ..
korang x knl aku lg kan?.. hehehee

Raya tahun ni x mengujakan hati & perasaan aku
sumenye biasa2 saja..
dr segi persiapan pn semuanya ala kadar..
ye lorrr.. dh jd B2B ni, duit utk belanja sakan byk bli utk persiapan sahaja..

aku cume rasa sedikit gembira & bahagia raya ni bile dpt beraya bersama dgn tunang tersayang...
iaitu budak jahat.. keh keh kehh ..
hajat ati nk sgt blk melaka..sbb rindu menggamit ati utk ke sana..
tp keputusan ayh aku nk blk perak plak... hurm..ikutkan aje lerr..

Ari pertama raye, air plak xde.. ayah suh bangkit bgn mandi kat tmpt lain.. tp memasing wat derkk jek.. haha
ayah dgn selambanye pegi semayang ari raye dgn adik aku... haha
selamba je dgn x mandi nye tu..
org bkn tau katenye.. haha..btl gak kan..
bkn ape, ayah aku tahun ni teringin sgt nk semayang kat masjid kg halaman dia..
nnt dok tgu2 air, x sempat nk pi semayang raya...

disbb kan air xde pg raye.. erm.. kul 4 ptg baru la kami sekeluarge kuar umah beraya..
tu dh kire sgt lewat..tp apakn daya kan..

plg best raya ke-3 budak jahat kate nk dtg kg aku...
ceria jek rasa kann..
esoknye raye ke-4..kite org menyinggah ke Cameron Highlands plak..
lama hajat ati nk ke sana.. masa kecik2 dlu je pegi..
dpt lalu sambil amik gambar pun cukup laaaa...
aku hanye bli jagung & ubi keledek je ..
mlm tu jga aku dgn budak jahat turun , konon2 nk blk kl mlm tu jg , tp harammmm..
benti je rehat kat R & R Tapah, aku dgn dia dh flat...
dia suh aku drive pun, rs x terdaya rasanye..
sbb nk trn dr Cameron ikut jalan lama, amat mengerikan seluruh idop n urat sendi aku...

so, akhirnye aku dgn budak jahat terlena spi pagi dalam kete...
asal celik mata je, ntah jam brape pagi.. kete sebelah parking dh lain..
bgn lagi.. aik lain kete lak..
aiii celik lagi..kete lain lakkk... gitu la kami spi pagi.... adehsss...

bgn pg tu, siap2 mandi sume, sarapan pagi...
trs plak shoot ke melaka..
budak jahat teringin nk blk kg aku kat melaka laks...
drpd aku terpaksa keje sebnrnye ari rabu tu... terpaksa la aku cuti..
memandangkan nk kje pun terasa amat malas yahammattt..... heheh...

okeh... arini je review psl raye yg leh aku citer...
x best mn pun..
sengaja menghabiskan sisa2 kehidupan sebelum bergelar isteri nnt... hehehe..
gatai je bunyik kan!








RAYE KE-2 BARU LA LEH VOUGE SKIT .. HEHE
RAYE KE5 DENGAN BUDAK JAHAT SINGGAH MELAKA
RAYA KE4 NAIK CAMERON HIGHLANDS LALU 'LONDON' JAP.. HAHA
RAYA PERTAMA YG PAGINYE XDE AYOR ..YOPP
SINGGAH MKN ES-KREM MS KAT CAMERON HIGHLANDS
BERAYA DGN ADIK2 KU YG X BRAPE ENCEMM  NEE..
BERAYA DGN AYAH & ADIK2
BERGAYA DI RAYA PERTAMA ..

2 comments:

eila fazdli said...

maner pic nyer... boh la skali... leh cuci2 mate...hihihi

Unknown said...

nnt la mak eila...
kne online kat umah la.. pix sume dlm camera lg... huhuh

.:Klik la iklan ni ha:.