.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

July 14, 2011

club persona

http://thepersonaclub.com/forum

if korang guna persona leh la join club kete aku ni..bkn nk promot tp aku nk ckp jek yg aku ade
club kete..hehehe...voleyyyy?
dlu, seawal kemunculan kete aku ni, mmg aku sgt gian utk bergiat aktif dlm aktiviti club, x kire la, konvoy ker, jln2 ker, rewang2 ker, lepak2 ker, bertenet ker,menghabiskan minyak ker, semua kje aku wat.
yelah!..........time tu ter'sgt la excited kan.dl ms aku ade motor, sape la sudi nk wat club motor kriss..ekekee.
jiwa x la muda, tp bile sonok ade kete sendiri, sedap lak nk melenjan ke sana kemari.time ni mmg saham aku naik...hahahaha..yeke?....sape la aku khennss.
tp aku rs, mmg time tu aku cukup glamer la jg.yelah, aku antra minah2 persona yg mula2 join club persona ni.ms tu club ni x rmi aweks..so, aku antra penyeri saje.
join club bkn semata2 utk berkwn je, tp selebihnye byk info psl kete yg aku dpt. maklumlah, pertama kali dlm idop ade kete sendiri..
gegirls mcm aku ni mn la amik tau sgt ttg penyakit kete ni, so, info2 melalui club ni mmg perlu..

nnt aku sambung agi....

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.