.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

October 4, 2012

Lava Grill Burger ...

   Counting : B2B 50 days more...



Assalamualaikum ...
pg ni just nk share dgn korang
psl aku g mkn burger mlm td ..
hehehe..
tp aku oder 1 je sbb mkn dgn budak jahat..
atas nasihat doktor pakar SD2 ...ekekeke.. 
daging burger jek aku buleh
makan .. hahha


puas gak la pusing2 dlm taman tu haa.. 
mmg la nmpk ade kedai mamak bismillah ..
tp batang idung kedainya x nmpk ..
last2 rupanya kedai burger ni dlm kedai mamak tuh!
aduhhhhsssss..
giler kentang la pusing2 dkt 3 kali kot dpn kedai mamak
tp x perasan ..
dlm map tu pun x tulis bahawa
kedai ni dlm kedai mamak ... huh!!!
dah la pertama kali pegi.. 





okey ..
ni la map dia ..
cantik dh map ni tp xde note kat ctu
kedai ni dlm kedai mamak bismillah ... hurm..

tp sedap jg burger dia ..
hehehe.

5 comments:

Kakzakie Purvit said...

Pusing-pusing sampai lapar itu yg bagus bila makan tak tinggal sisa...

Unknown said...

ye kak, main pusing2 pn sempat main gado2 lagi .. haha..
dh msk kedai lapor lak.. abiss sume!

Miss Volvo said...

menyelerakan la yummeh

Ieymah Ismail said...

uh..tengah2 demam tgk buger,mula la tingin...

Acik Riotaro said...

dapnyerrrr

.:Klik la iklan ni ha:.