.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

October 5, 2012

In Memory - Kisah Sepasang Kasut





Monolog Ptg Yang Blues ~~
.......


 jap eh.
Countdown dlu..hehee
                                                                                           Counting : B2B 49 days more



Kisah sepasang kasut ni
benar2 berlaku ...



KEMANA PUN MELANGKAH... KITA TETAP BERDUA BERSAMA

 (aku susun elok2 
kasut ni
spy ade gaya melangkah)




WLUPUN MMG KITA BERSAMA... ADAKALANYA KAU MENYISIH

 (cari angle terbaik)





DAN AKHIRNYA KAU SENDIRI ...

(kaki + kasut xkn terpisah)
 cuma perjalanannya saja nnt 
ntah ke mana....


......


ianya ttg aku
kasut tu, kasut aku
bli kat Sogo
heehe ~ 
Time : ptg dia Danga Bay, Johor
(awal thn 2012)

Suasana : aku sorang2 je
+
tgh frust gilerrrr...
+
 berteman dgn angin sepoi2 bahasa
+
berbekalkan Nikon D7000

ntahla ms tu , aku sgt boring berada kat johor.
wlupn dh puas jln2.
kwn aku mmg ade sana, tp dia keje.
ms tu aku amik kptsan utk berada jauh dr putrajaya..
klu aku org kaya, lari ke paris sbln pn aku sanggup.haha
mood sgt sadiiiss ms nii..
sgt2 terluka & perlukan ruang utk diri sendiri.
trs aku amik cuti 6 ari utk abiskan duit kat johor..
bli tiket bas trs!!!..
ms tu pening jg fikir nk lari ke mn..
erm, tringat membe yg mmg dok johor
trs kontek dia
tido umah dia.
 2 ari sblm blk putrajya, aku amik kptsan nk check-in hotel je
sbb x mo sshkan kwn aku.
 dia kje, aku plak hnya bw diri je semata2 ke sana..
so, nk drive sendiri mmg xde laa.. 

ptg yg sgt boring tu, aku siap2
tahan teksi
dan aku minta pakcik teksi tu bw aku g danga bay
mmg agak sunyi skit ptg tu.
tp hati yg kacau bilau
hape pedulik kann ...
jln..
sesekali merenung persisir laut yg terbentang luas.
seb bek x ujan.
ms duduk melepak tu
aku bersila
snap ape yg patot..
then idea tibe2 dtg mencurah2
tingggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!! 
 panjangnye ting aku kan.
maka terhasil la 'kisah sepasang kasut' ni ..
blk
aku edit2 
dan 
itu la hasilnyaa ...
itulah gambaran hati aku ms tuu.. 




adatla ms frustkan..
ms ni aku blum jumpa lg budak jahat.
tgh dok tgk2 picture lama..
terlintas nk tulis N3 ni ...











5 comments:

Kakzakie Purvit said...

La... ke Danga Bay petang-petang memang tak bestlah. Cuba malam-malam mesti best banyak makanan boleh dibeli. Tapi kalau mood tengah merudum makan pun tak selera ye.. shopping je yg boleh ubat runsing...

Unknown said...

hahaha kak zakie, mmg sengaja pn pegi ptg.. sbb tau dh mmg x rmi org ms tu ..
cume mlm je membee bw g mkn steamboat yg kedai byk2 tu ..

jiwe tgh merudum.. payah skit. hahaa.

Unknown said...

klu ms ni dh knl kak zakie kan bgs ..
leh dinner sama2 .. hehehe..
sempat jg pegi JPO kak ..
pastu g jln2 NUsa jaya..
dia nk wat ala2 putrajaya nnt kan..
best tgk kapal.

Anonymous said...

skunk ko dah heppi kn...xmau hengat benda2 yg menyedehkn lagi tau....gud job beb...like miraculous touch...

Unknown said...

angah .. hahaha
bace gak ko n3 aku eh.. segan lak..
skang ni hepy la .. sgt2 hepy..
countdown lg kan..
xdela nk hengat cite lama..
tp basic tu just nk cite mcm mn aku leh story psl kasut, tu je ..
tengkiu angah ..
i'll try my best pas ni like miraculous touch tu ...eh.

.:Klik la iklan ni ha:.