.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

September 11, 2012

Beg Online

Assalamualaikum ..

hai all readers
hehehe..
arini aku nk share 1 benda yg aku bli online ...






Miemiey Collections Owner (Fb)

sbnrnye budak jahat x bgi dh bli beg..huhu
walhal beg carlo rino yg aku punya skang dh buruk gile dgn kulitnya dh byk tnggal .. 
habis kusyen kete aku kene putih2 kulit beg tu.
(mahalnya kemain, tp x tahan jg!..huh)
malu seyy nk pki dah.. hahah
bkn la x bg beli ape pun, sbbnya,budak jahat ckp lg 2 bln je nk dpt beg hantaran kawen.. 
tp mn tahan 2 bln lg pun..
 so, aku bli jg beg ni sbb harganya sgt murah..
klu rosak cpt pun, xdela terkilan sgt.

kwn 1 opis aku pun ade bli, tu yg wat aku pun nk bli sama mcm kwn aku tu..
tp sbb patern beg ni dh lama aku cri, aku rembat yg ni jek..
stail uncang ni lama dh aku berkenan nk pki..
cume yg  aku jumpa kat market, terlalu mahal..
terlalu kecik, terlalu besar..
haaa, yg aku dpt ni yg sedang2 aje..

rajin2 tgk le fb dia yer ..
 






0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.