.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

August 30, 2012

Review Kursus Perkahwinan

Assalamualaikum 
all reader & B2B ..

Alhamdulillah..
benda penting ni aku dh setelkan awl2 lg.
ms bulan puasa aritu pd 28 & 29 Julai 2012..

hehe..
jgn x cayeerr, aku g kusus kawen dlm bln pose ..
mula2 agak pelik jg tp bg aku ..
lbh baik bln pose, xyah fikir nk cari tmpat mkn..
dan murah dr harga kusus kawen  lain..
hurm ..beza sepoloh hengget jek! 
RM70 setiap seorang.

actually: 
aku dh pnh pegi kusus kawen ni ms 2009 dgn hosmet aku dlu..
tp biasa la budak jahat ajak jg ber2 ..
sumenye dia nk sama2 buat ..
at least blh gak aku review ape yg aku lupa dlm hal rumahtangga..hehee
(mmg x hengatt pun).

cari di tenet menemukan aku pd link ni !


aku call dlu tnye ape yg patut ..
setelah penjelasan yg baik, aku pun trs save date ..
sblm tu aku dh usha kusus kawen kat JAIS , kat shah alam sana..
tp full booking ..!!
rata2 yg kusus kawen kat alshahir ni pun ckp, kat shah alam tu penuh..
so, dorang terpaksa amik kat putrajaya.

so.. sape2 yg area putrajaya yg msh tercari2 tmpt kusus kawen, 
leh try link tu.
spi sana kene isi borang & salinan ic je..
jika salinan ic x bw ms ari pendaftaran, 
dorang leh konsider utk bg pd hari ke-2 kusus.. so..jgn risau klu lupa nk copy ic.


Nota : aku mmg puas ati la dgn kusus yg dianjurkan oleh pihak alshahir ..
bab ngntok je mmg virus yg plg kuat menyerang ... hehehe

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.