.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

July 29, 2011

watsons member's




tadaaaa..
klu korang dh ade kad watsons,ok la kan.
tp aku bru je la dpt kad ni..
aku bkn la customer tegar watsons
tp dh berkali2 la aku msk  watsons ni nk cari brg
tiap kali ni kat kaunter, dia suggest aku utk jd membership lg..
hahahaha...aku mls, aku x layan juga..
tp td, herm, aku kate kan 'ya' aje..
bgs la, biasanya bile kite jd membership, tentu la kite leh collect point..& redeem..
so, aku dh miliki pun kad ijo kunin ni...hihihih

korang yg blm ade...cer la pi watsons..gerenti dorang offer korang sign up online..
mudah..cepat..& tangkas...hahaahaa...............erk!!

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.