.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

July 21, 2011

puisi rosak : AkU & MaLam

aku taip ni malam
kisah x berapa indah
yg sering malam mengulit utk aku

malam
kau  tidurkn aku
lenakn aku hingga dibuai
mimpi rosak
mimpi ngeri
mimpi indah

antara mimpi yg kau layarkan
byk je mimpi rosak
ntah pape
aku rs kdg2 tu mcm dia
tp bkn

malam
kau sepi
sepi itu indah ke!
tp aku sunyi
sunyi nya kau
meresahkan aku

kdg ade tangis
menyisih
kau mlm yg sepi tetap temani aku
datangnya pagi
malam esok aku
kau jumpa

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.