.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

July 14, 2011

Blog Walking

Malam ni aku amik kesempatan utk BW, bahasa saintifik bg para2 blogger utk singgah kat blog2 yg selama ni sudi nk jenguk blog aku wlupn berjaman dah aku tinggalkan...hehe..
thanks pd dorang yg jd 'followers' aku..
tanpa follower sbnrnye, blog aku ni akn sunyi jg. bile tgk membe2 blog yg semakin indah & ceria dgn blognye, aku plak tringin nk kembali menulis 'ntah pape' dlm blog aku ni.
niat ade, tp mls alahaiiii, x yah ckp la.
papepn if ade kesemptan, aku akn update info2 bru ttg aku yek.
daaaaaaaa..daa

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.