.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

November 8, 2010

blogshop ku

arini rsnye dekat 2 minggu lebih aku open blogshop aku ...
alhamdulillah...setakat ni ade jek org yg sudi lalu lalang & tinggalkan jejak dorang...
sng ati & rs sgt gembira dpt ramai kwn2 blogger yg sgt2 frenly wlupn,aku x knl sape ntah..
........sunggguh! bg aku yg newbie ni..aku hargai sgt...jasa mereka menaikkan traffic aku yg mulanye dlu bagai sepi dlm terang....
...tujuan berblog ni pn aku buat bg merealisasikan impian aku nk jual brg setelah byk kali aku pts harapan utk buat sst yg sgt bermakna dlm idup aku...
....aku nk buat blog ni pun sbb rs frust sgt2 sbnrnye...
ntah la pd siapa....aku try buat ni x jd...buat tu x jd....rancang buat mcm2 x jd gak...aku mula hilang keyakinan pd diri sendiri...
dan blog ni la antara perkara terakhir aku nk buat utk diri sendiri...
...dan sebenrnya blog ni hanye utk aku tp x sangka plak sambil2 tu aku buat utk jual brg2 kreatif mak aku.............ye...mak aku ni berbagai benda yg dia buat...

nk tau pe!....buat hantaran|buat beg|menjahit baju|mengait|buat manik baju|NEWs!buat bunga kristal|ujung minggu mak aku ade wat group berzanji & marhaban utk majlis kawen & cukur jambul|dlu mak aku mak andam,tp dah stop|buat kek|jual brg2,kain,baju,mcm2 la|....
tp ank pompuan dia yg tunggal ni ,x ikut jejak langkah dia buat benda2 kreatif tu....npe ye aku x minat...

setelah byk menjelajah dlm dunia blog ni..baru aku tau...betapa sukar juga nk berada antara mereka2 yg hebat dlm blog ni...
aku x pasti klu aku dah mula pts asa....
mungkin terlalu byk persaingan  dlm perniagaan online blogshop ni...
mak cakp..sabarla..biasa la benda baru kan............mak aku mungkin kuat dlm hal2 mcm ni sbb
dia dah byk lalui perkara begini di dunia realiti...
.....itulah mak,aku tgk dia x pts ase buat benda2 tu semua...
wlupn aku tau x semua brg yg dia buat tu terjual...
dia ttp gigih buat sendiri...mungkin kerana minat yg sgt mendalam.............org x suke pn xpe....leh je letak kat umah, pki snediri, leh bg aku pki..leh bg sedara paki........
aku msh berhrp dgn berblog ni aku dpt menjual hasil kreativiti mak aku sendiri...........
aku pasti rezki tuhan itu bakal menjenguk...
...aku ingat kate2 mak aku...
sabar laa...biasa la brg baru..org rmi x knl lg....lega gak la kan mak kate gitu....
moga aku trs tabah harungi perjalanan idup berblog ni..........
yg pntg aku kene rajin & trs berusaha.....betul x mak...

love u so much mak!

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.