.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

November 6, 2010

jln kaki VS moto

Assalamualaikum u aallsz..

dlu aku ade sebuah moto kriss kaler merah secondhand
bile lama aku guna, aku trade in lak dgn moto kristar
ye la ms tu aku baru nk belaja2 jd minat rempit
sng nk rempit g kije, g shoping, g joging..nk merewang sume laa...
heheh..aku muda lg ms tu n kije private sbg kerani biasa2 jek..kire ok la tu...
x pernah pun aku beria2 nk pki kete time tu
sbb aku rs,kije aku x le la wat aku mewah2 sgt..ape yg ade je laa..

pompuan bw moto ni mmg sentiasa kene usha2 dijalanan..cam kene buli pun rs ade
kdg2 kene HOn dgn lori2 SEtan...terkujat aku...sumpah seranah aku sensorang wlupn org x dgr..
pedulik ape kan....janji aku puas..ganaz aku ni time aku bw moto dlu..cilok2 no-1..kikiki

alhamdulillah, xlama pastu aku dpt kije gomen..
hati riang gumbira..bermula la perjalanan aku dgn moto ni dr putrajaye ke gombak setiap weekend
bile rs gaji pn dah best..
hihihi..aku amik la Cik Persona Itam manis...itam2 pun elegance gak..
sejak tu la .. aku rs jd cam skema skit, kene sopan skit sbb dah bw kete kan..kene rs ayu  plak..
aku bkn suke sgt ayu2 ni...ala2 gegirl ni geli haku..tp tu aku la kan..x ckp psl sesapa pn.
jd moto kesayangan aku tu terpaksa aku anto blk ke gombak, sbb aku sendiri x guna sgt dah moto
spi dia merajuk xmo setat...hihi

kini, hampir 2 thn aku x bw moto...
ati tu nk, tp rs janggal lak..
ms mak aku g perak td, dia pesan suh aku buat bihun goreng mlm ni...
sng dorang nk mkn blk kang..heheh...tau la sedap..

so, ptg td aku dah aku cube sediakan ape yg patut nk wat bihun
malangnya mak aku ni xde simpan stok sayur, fishball, ikan bilis sume tu  kat dlm peti..
eeeee..ni mls nk g kedai ni...huhuu
aku pun jln la kaki ke kedai india yg dekat tu ha
tp kedai tutup la plak...penat jek aku patah blk

dlm otak aku ni..nk naik moto ke..nk jln kaki je ke kedai lain tu..huhuhu
aku kan tinggal sorang,adik2 aku sume ikut ayah blk perak jap
aku ni bkn x mo nek moto
tp kan dah lama aku x bw sendiri moto tu
so, aku  xpasti prestasi aku skang bw moto mcm mn
silap2 kang melilau je aku pegi
nk g kedai tu, dah la jauh ...

pk nye pk...aku tabahkan ati nek moto jek..
ding dong ding dong je jantung aku ni ha...
aku risau jek kot org pasan aku bw moto ntah pape kan...
sambung jap g...huhu..bdk kenit ni kaco lak

arni ...8/11/10..aku smbung blk cite ni..kang aku org kate aku cite x abis..
pendekkan cite la kan....antara jln kaki dgn nek moto..akhirnye aku nek moto g kedai...
fuhh..selamat gak ke kdi...
rs cam nk merempit kembali ...
hehehe..stop..

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.