.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

July 18, 2011

Kursus Protokol



assalam..

ari isnin yg mulia ni, aku mengadap plak kursus 2 ari..
ni namanye kursus 'terpaksa' pegi bg memenuhi impian aku '7 ari bekusus'..titik...
eh!..ade lg nk toliss..
bkn pe, tergendala la semangat aku nk abiskan fail................................
aku buka entry ni sbb tertarik dgn tag nama yg pihak urusetia sediakan.
tp kene tulis sendiri nama tau!
aku xleh snap name tag ni dgn 1 nama jek..
..sbb nnt korang tau lak mn 1  " BkN NaMa SeBeNaR " aku... miaaa hahaha


bile kusus yg terpaksa ni..mmg sangap la..huhuhu..
seb bek aku ade online fb dlm diam2..hehehe..

protokol?... sape yg suke!
klu leh nk wat majlis org, mcm majlis dlm niteclub..haha.
tp setakat info utk diri sendiri blh lah.....
dl kala nye citer aku dh wat praktikal dh pn , ttg adab2 protokol..
tp tu aku akn citer pd segmen yg lain lak..

esok ade lg kusus ni.....
haisshhh
da...daaaaa

2 comments:

juju said...

owh..satu opis rupanya ek...huhu....ptt mcm pernah tgk muka akak...=)

Unknown said...

ooo..yeke...
akk pn x pasan miza yg mn 1..
hehehe..
x pe, pasni kite leh la jenguk2 blog..hihii.
unit mn?

.:Klik la iklan ni ha:.