.................selamat datang my dear all.................

......Assalamualaikum......

Terima kasih kepada korang yg dtg jenguk2 blog ni.
..

Aku hanya menulis ttg 'Personal Life-hepy + sad' ttg 'photography' dan ttg 'i am B2B', as a M2B n now i am mama.. hehehe.. like! like! like!

Tinggalkan link anda utk aku jejak kembali .

































.:TQ 4 yr supporting & i follow u next:.

.:be my stalker:.

.:klik iklan ni:.

July 19, 2011

Fotokan dirimu

ASSALAM...

kat cni aku nk bitau kat korang..
utk 'fotokan' diri korang bersama photographer aku iaitu
bintanghati photography..hehe..aku ler tuh!
cite plg senang..korang boleh gunakan khidmat aku utk shoot diri korang  sendri.. x kire la.. nk fotokan dirimu ;

as a model ke..

with your doktor cinta ke..

with your BFF..
cuma konsep aku lbh ringan, hnye ;

- shoot w' basic editing.. available area,putrajaya
mekap or prop sendiri..tema/idea pn ikut suke korang..janji aku shoot sje hnye selama 2 jam.

- photo editing yg dh siap, korang leh kopipes by tumbdribe aku (no sticker/custom album)
editing pic 50 keping shj, all original foto, aku bg sume kat korang.
- kos lebih murah utk korang fotokan diri korang.
Promotion utk photoshoot hnye RM60.00 (utk 5 org terawal)
sebelum aku tetapkan kos sbnr..

so...if korang sgt2 berminat pls reply by komen/kontek me @ FB..
pic yg pnh aku capture ade jek dlm fb. ade yg edit, ade yg xde edit.
depands on korang..
aku bkn photographer PRO..but i have more heart feeling w' photography..
aku masih lg belajar..n ingin trs belajar..
if ade support, why not, u be the 1st girls on my list..
bintang_hatieizma@yahoo.com
 
daaa........

0 comments:

.:Klik la iklan ni ha:.